Subject: NIS2 direktiivi implementeerimise seis
From: "Raili Kaul" <[email-masked]>
To: "Raavo Palu"
Date: Fri, 12 Jul 2024 17:12:58 +0300

Tere!

Pöördun Teie poole seoses NIS2 direktiivi implementeerimise küsimusega.
Sain Teie kontakti Justiitsministeeriumist.

Saan aru, et direktiivi ülevõtmise tähtaeg on 17.10.2024. Kuna on segaseks
jäänud, et millistele ettevõtte tüüpidele uued kohustused kehtima
hakkavad, siis hea meelega loeksin eelnõu teksti ja seletuskirja. Kas
oskate palun öelda mis etapis eelnõu hetkel on?

Või oskate anda vähemalt esialgset hinnangut, et kas tele- ja
raadioettevõtted jäävad skoobist välja? Ja kuidas on videoportaalide,
uudiste ja meelelahutusportaalide, voogedastusteenuse ja
satelliit-digitelevisiooni teenuste pakkujatega?

Tänan ja ilusat suve jätku!

Raili Kaul

Andmekaitsespetsialist / Data Protection Officer

AS Go3 Baltics

TV3 group

Peterburi tee 81, Tallinn

go3.tv

 <http://www.tv3group.eu/> tv3group.eu

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ning mõeldud ainult
e-kirja saajale. E-kirjas sisalduvat teavet ei ole lubatud ilma saatja
loata edastada kolmandatele isikutele. Juhul, kui te olete saanud selle
kirja eksituse tõttu, siis palume teil teavitada sellest koheselt saatjat
ning kustutada e-kiri ja lisatud manused.

This e-mail and its contents are confidential and are for recipient’s use
only. The information in this e-mail may not be forwarded to third parties
without the permission of the sender. If you are not an intended recipient
of this email, please notify the sender immediately and delete this e-mail
and its attachments.